بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری؛ خریداران را میخکوب خود کنید

هر چقدر هم که محصولات یا خدمات شرکت شما فوق‌العاده باشد، اگر برای آنها تبلیغات نکنید، هیچ‌کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. هدف از برنامه‌ی تبلیغاتی، رسیدن به بیشترین مخاطبان ممکن و جذب مشتریان جدید، با کمترین هزینه است. اگر تبلیغات به درستی انجام شود، می‌تواند به سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای کسب‌و‌کار کوچک شما تبدیل شود؛ ولی اگر به شکلی درست انجام نشود، موجب هدر رفتن مقدار زیادی از پول‌های نازنین‌تان می‌شود. در واقع تبلیغات می‌تواند بازی ماهرانه و هوشمندانه‌ای باشد. در اینجا به بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری اشاره می‌کنیم که می‌توانند در برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر برنامه‌ی تبلیغاتی‌تان، به شما کمک کنند.

۱. مخاطبان هدف خود را بشناسید

کمپین تبلیغاتی باید در جهتِ رسیدن به بازار جاویژه‌ی شما عمل کند. یکی از اشتباهات رایج، ارائه‌ی تبلیغاتی کلی است که به زبان مشتریان بالقوه‌ی شما صحبت نمی‌کند یا توجه آنها را به خود جلب نمی‌کند. از خودتان بپرسید که قصد دارید چه نوع مشتریانی را به خود جذب کنی…

ادامه مطلب
  • 0

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۷ دو

شاید اخبار زیادی درباره اندروید ۱۰ بخوانیم اما حقیقت این است که جدیدترین نسخه اندروید که به صورت رسمی در دسترس است، اندروید ۹ به شما می رود. آپدیت اندروید ۹ برای تلفن گلکسی جی ۷ دو با رابط کاربری محبوب One UI منتشر شد. سامسونگ پس از انتشار آپدیت اندروید ۹ برای تلفن گلکسی ایکس‌کاور ۴ (Galaxy Xcover 4) در اوایل ماه جاری، تصمیم گرفت تا این آپدیت را برای گلکسی J7 Duo نیز عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این آپدیت صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۷ دو

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo)

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo) با شماره نسخه J720FDDU4BSG7 و حجم 1.3 گیگابایت در دسترس کاربران قرار گرفته است. هم‌چنین، پچ امنیتی ماه جولای به همراه رابط کاربری One UI 1.1 در این آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo) قرار داده شده‌اند. هرچند که تمامی ویژگی‌های اندروید ۹ و رابط کاربری One UI در این تلفن قابل استفاده نیستند، اما اضافه‌ش…

ادامه مطلب
  • 0

کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی یک مشاور املاک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری مشاور املاکی که در حدود ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان اراکی، کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سردار "کیومرث عزیزی"در این باره گفت: در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری شهروندی اراکی با ارائه شکوائیه قضائی، گزارشی از کلاهبرداری و فروش مال غیر از سوی یکی از مشاوران املاک در سطح شهرستان اراک را به پلیس اعلام کرد و بلافاصله بررسی تخصصی موضوع به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، مشخص شد که یکی از متصدیان مشاورک املاک با شیوه‌هایی متقلبانه، با طرح فرصت مناسب برای خریداران مسکن و در غیاب صاحبان ملک اقدام به تنظیم مبایعه نامه و اجاره نامه کرده و بعد از تسویه حساب کامل با فرد خریدار، یک مبایعه نامه تنظیمی را بدون این که فرد خریدار، فروشنده ملک را مشاهده کرده و از صحت معامله مطمئن شود به او تحویل می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: با توجه به متواری بودن متهم پرونده، بلافاصله اقدامات قانونی برای ابطال مجوز فعالیت این فرد با همکاری اتحادیه مشاوران ام…

ادامه مطلب
  • 0

کدام مدل برلیانس برای خرید مناسب است؟

خودروی برلیانس و بررسی مدل های مختلف آن

خودروی برلیانس تولید شرکت چینی است و دارای چندین مدل در بازار ایران است. این خودرو الهام گرفته از شرکت مطرح BMW است و این عامل باعث شده تا طراحی زیبایی را در اکثر مدل های آن شاهد باشیم. همچنین قیمت مناسب و کیفیت آن سبب شده تا خودروی پرفروشی محسوب شود. خودروی برلیانس مدل های مختلفی دارد که توسط برند خودروسازی برلیانس تولید می شود. این شرکت به دلیل همکاری با برند مطرح BMW و تجربه ی ساخت و مونتاژ خودروهایی مانند تویوتا، میتسوبیشی، پورشه، فارینا و ... به عنوان یک برند شناخته شده در دنیا است. برلیانس را باید یک خودروی چینی - آلمانی بدانیم؛ زیرا محصولات آن تحت لیسانس BMW تولید می شوند و بخشی از سهام آن به این شرکت آلمانی تعلق دارد. خودروی برلیانس و مدل های مختلف آن در کشورهای زیادی مانند کره جنوبی، مصر، شیلی، استرالیا و کشورهای حوزه خلیج فارس علاوه بر چین خرید و فروش می شوند. پس از برجام و رفع تحریم های خودروسازی برای ایران، تعدادی از شرکت های خودروسازی، مونتاژ مدل های مختلف خودرو برلیانس را آغاز کردند. در نهایت سه مدل برلیان…

ادامه مطلب
  • 0

مزیت رقابتی در تبلیغات چیست؟

مزیت رقابتی تبلیغات

دنیایی پر خطر پیش روی غول های دنیای کسب و کار قرار دارد؛ مگر آن که در راه و روش خود بازنگری کنند. « چارلز هندی »

مزیت رقابتی عاملی بسیار مهم و اساسی است که در هر بازاری باعث پیروزی و پیشبرد سریع اهداف می شود. مزیت رقابتی در تبلیغات چیست و چگونه به دست می آید؟ این بحثی است که در این مقاله به طور خلاصه در زمینه تبلیغات بررسی می شود.

1-1. مزیت رقابتی تبلیغات

بحث مزیت رقابتی از دیر باز، از مهم ترین موضوع های مطرح در دنیای مدیرت، بازاریابی و مدیریت استراتژیک است.

مایکل پورتر توضیح می دهد که شرکت ها چگونه می توانند مزیت رقابتی در صنعت مربوط به خود را ایجاد و از آن محافظت کنند. مزیت رقابتی در هر زمینه ای می تواند موقعیت شرکت ها را بهبود بخشد. یکی از زمینه های مهم که باید در آن مزیت رقابتی داشت، تبلیغات است.

مزیت رقابتی تبلیغات، به مدیران شرکت ها نشان می دهد که چگونه موقعیت رقابتی تبلیغات خود را نسبت به رقبا بهبود بخشند.

مزیت رقابتی تبلیغات، ابزار قدرتمندی را معرفی می کند که استراتژیست ها برای برت…

ادامه مطلب
  • 0

مزایای آگهی ویژه

از جمله سوالاتی که برای اکثر کاربران ایجاد شده است، این می باشد که چرا تا زمانیکه امکان ایجاد آگهی در سایت ها وجود دارد به دنبال پرداخت هزینه در دنیای مجازی باشیم؟ آیا آگهی رایگان بهتر نیست؟

برای جواب این سوال می توان به این مورد اشاره کرد که تبلیغات رایگان بی تاثیر نیستند و به همان اندازه که برای  آگهی ها هزینه پرداخت می شود هم تاثیر گذار نیستند و آن هم بخاطر ویژگی هایی خاصی می باشد که آگهی های هزینه دار و در اصطلاح آگهی های ویژه دارد. این گونه تبلیغات به دلیل اینکه موقعیت بهتری نسبت به دیگر آگهی ها در سایت دارند منجر به بازدید بیشتر از آگهی شده که همین دلیل خوبی می باشد تا گوگل برایتان موقعیت بالاتری را در نظر بگیرد و شما را به هدف اصلی که دیده شدن در موتورهای جستجو می باشد نزدیک تر میکند. از جمله دلایلی که به شما توصیه می شود تا از آگهی های رایگان استفاده نکنید عدم ایجاد لینک به سایت آگهی دهنده می باشد و شما با ویژه کردن آگهی خود به راحتی میتوانید کاربر را به سایت مرجع هدایت نمایید.

ادامه مطلب
  • 0